jag vill att ditt hem blir där jag hänger min hatt





Men tjenare. nu när mitt hektiska liv inte riktigt är lika hektiskt längre tänkte jag att jag kunde slänga in ett inlägg. har ju då somsagt varit i huvudstaden i helgen. blev tyvärr endast förluster men trots det så hade vi två bra dagar med fotboll, värme och lite shopping. när jag kom hem i söndags var jag dock så trött att jag trodde jag skulle dö helt allvarligt. vet inte riktigt om jag återhämtat mig ännu, med tanke på att jag var tvungen att ta en 2 timmars pn när jag kom hem idag. denna tisdagskväll har jag befunnit mig i ett dike. vägstädning med laget... sjukt jobbigt och tråkigt. känner att jag är i stort behov av en dusch just nu



Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg!

2012-05-30 @ 18:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0