kärlek

 
 
Ber om ursäkt för att jag är sämst i världen på att blogga, och att det tyvärr inte är någonting som kommer att förändras heller. tur att det är den enda saken jag är dålig på iallafall :P nä skoja bara. men nu antar jag att ni längtar ihjäl er efter att få veta vad som har hänt i mitt spännande liv sedan sist? nä okej, men då får ni höra iallafall. har hunnit softa, springa intervaller, panikhandla kläder, fira snyggingen på första bilder med mina älskade vänner, vakna upp bredvid mitt hjärta två dagar i rad, skriva reportage i timmar, köra crossfit, promenera och springa backintervaller med magdalena pajala. blir spännande att se om jag tar mig upp ur sängen imorgon! funderar på att ta ett varmt bad för att kanske kunna minimera värken. jo, så får det bli
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0