2012/2013

 
Imorgon är det sista dagen på detta år, 2012, innan vi går in i ett nytt. Man brukar ju säga att ett nytt år är lika med en ny start. En chans att sudda ut det gamla och börja om på nytt. Jag känner dock helt tvärt om, jag vill att det kommande året ska fortsätta precis som det gångna. Satt och funderade lite på det här med nyårslöften men kom fram till att det inte finns någonting jag vill förändra eller några mål jag vill uppnå. Är det så enkelt att allting just nu är som jag vill att det ska vara? Mitt liv är inte perfekt, vilket jag inte tror att någon människas är. Men jag är mer än nöjd med hur det ser ut just nu, vilket känns underbart. Det är bara att hoppas på att 2013 fortsätter rulla i samma hjulspår
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0