tjugoåttonde december

 
 
Ber om ursäkt för min frånvaro. orkar inte lägga ned speciellt mycket energi på bloggen just nu så den hamnar oftast sist på prioriterinslistan. sedan sist har jag hunnit fira lilla julafton med mina brudar, träna, shoppa, mysa med william, städa min garderob, ha spakväll bland annat. ikväll ska jag äta middag och se bio med mina favoriter. blir mysigt!
 
Funderade länge på om jag skulle lägga ut bilden längst ner i hörnet, men sedan tänkte jag vafan, YOLO xD haha nä så tänkte jag inte alls. tycker bara att det är coolt att se hur snabbt kroppen kan förändras. för ungefär 3 månader sedan började jag styrketräna seriöst och kan redan se stora skillnader på främst min överkropp! det är kul
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0