årsresumé




JANUARI - Firade in det nya året i jörn med familjen, hade 90210-maraton hos elin mååånga kvällar under jullovet, hade stört kul med hanna och en mango (haha fråga inte), briljerade lite på isen. jag började även att spela fotboll med munksunds damer och lärde känna galet härliga brudar



FEBRUARI - Det var kallt och jag umgicks mina flickor för det mesta, hade en störd kväll med dem som slutade lite tragiskt.. haha, hanna fyllde 16 och det firades såklart



MARS - Vädret blev så pass mild att man kunde sitta ute kortare stunder, jag blev sjuk och mina underbara kom med tårta och glass, jag lagade min första riktiga måltid som tro det eller ej även blev sjukt god, hängde hos mormor för att dagen därpå ta en shoppingdag i luleå



APRIL - Hängde i jörn och åkte bräda under påsklovet, solen började att kika fram mer och mer, firade elin med en mysig picnick, var galet less på mitt långa hår



MAJ - Hade några mysiga grillkvällar, klippte av håret en ganska bra bit, solade på riktigt för första gången, löven ändrade färg



JUNI - Tog fula bilder med issan på en äng, gjorde en väldigt mysig cykelutflykt, hängde med klassen vid norra hamn några dagar innan examen, gick ut 9an, åkte ut på landet med elin och bakade bullar och tjänade feta cash, målade omklädningrummet på parken med bästa laget



JULI - Spelade PSG för sista gången med läns och tog hem ett silver, var på nattliga äventyr, hade en oförglömlig vecka i göteborg med massa underbara brudar, överraskade alva, var på pdol och såg maggio



AUGUSTI - Var på LK, drog till kalix några dagar med familjen och bara tog det lugnt, hade en oförglömlig sista helg innan sommarlovets slut med nattbad mm, började samhälls på strömbacka och kom bra överens med dessa snyggingar, hängde en del med dem både på skolan och utanför, hade en mysig dag med klassen i badhusparken



SEPTEMBER - Åt tårta mitt i veckan bara sådär, drog till stockholm några dagar och shoppade loss, hängde med spiderman, löven ändrade färg



OKTOBER - For till luleå över dagen och grabbarna shoppade som gudar, hade flera roliga kvällar hos fjällströmmen, jag fyllde år och bjöd hem mina vänner vilket blev väldigt trevligt, alias var favoriten



NOVEMBER - Hade en liten reunion med några tjejer från klassen vilket var väldigt roligt, tjuvstartade julmyset med hanna, hade fotbollsavslutning, bakade pepparkakor



DECEMBER - Hängde mycket med dessa gangsters, snön landade på riktigt där i mitten av månaden, det blev julafton, och ett nytt år!



Herregud vilket långt inlägg detta blev. det tog sin lilla tid men vad gör jag inte för er ♥ när jag gjorde det här inlägget insåg jag hur mycket jag gjort och hur fantastiskt året har varit. det bästa med 2011 är att jag har lärt känna många underbara människor, både genom fotbollen, skolan och på andra håll. jag har även kommit närmare de jag redan var bra vän med vilket jag är väldigt glad över. jag har gjort saker jag aldrig gjort förut och vuxit som person. jag hittade dock inte kärleken men hoppas på att 2012 ska ge mig mer tur (haha). tack till alla som gjort året så otroligt bra! puss på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0