då livet var fint

 
 
Har haft världens bästa helg! kan väl dra en kort sammanfattning. i fredags åt jag middag med några bruds innan vi drog in till staden för pdol. på lördagen vaknade jag upp bredvid min favorit. vädret var sjukt bra så vi åt frukost ute och spenderade resten av dagen i solen vid poolen (fett rim asså), på kvällen var det pdol igen och jag hade en himla bra kväll med mina bästa. iprincip hela söndagen hängde jag med sängen och william. på kvällen såg vi batman på bio. den var väldigt bra, även om jag sov mig igenom halva hehe. här är några av de få bilder jag tog!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken William?

Svar: Marklund :)
fannybeerglund.blogg.se

2012-07-30 @ 22:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0