del I

 
Fräscht och fint hotellrum
Önskar att jag alltid fick ha palmer utanför mitt fönster
En dag, tredje dagen tror jag att det var, hyrde vi en fyrhjuling och begav oss mot stranden tsamadou på andra sidan ön. man fick låna dom fulaste hjälmarna i världshistorien och jag har aldrig känt mig så töntig haha, men helt klart värt det! klarblått vatten, jättefin taverna och så spelades det bra musik hela dagen. på vägen hem åt vi lunch i fiskebyn kokkari, riktigt mysigt var det. så härlig utflykt!
Det pythagorion är känt för är dess hamnpromenad med massvis av restauranger och barer. Det stod fullt med med båtar i hamnen och de var roliga att titta på (vissa var riktigt maffiga). vi blev stammisar på corner bar och testade iprincip alla deras drinkar (dom goda).
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad hette hotellet ni bodde på och vad gick hela resan på ungefär? :)

Svar: Hotellet heter doryssa seaside, kan verkligen rekommendera det! själva resan tror jag gick på 13 tusen för oss båda, men på grund av att resan gick från stockholm var vi tvungna att betala lite extra för flyget dit. SAS har dock väldigt billiga ungdomsbiljetter så det blev ingen större summa! :)
fannybeerglund.blogg.se

2013-08-21 @ 22:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0