del II

 
En dag for vi på en båttur genom fritidsresor. båten gjorde först ett badstopp vid en ö och man fick hoppa direkt från båten i det turkosa vattnet
Läs denna!!
Sedan kom vi till den här fina stranden. vi badade från klippor, snorklade, åt och bara mådde i några timmar innan båten styrde hemåt igen
 
Vi spenderade rätt mycket tid på hotellets strand. hur soft strand som helst, för det första var solstolarna inte solstolar utan mer solsängar. galet sköna! dessutom fanns det "beach service". man klickade på en knapp på parasollet och så kom det någon som tog en beställning också kom en annan person med maten/drycken efter ett tag. sjukt lyxigt!
Mitt hår var i extremt behov av balsam (ni ser ju bilden över). så vi gick in i en liten shop och jag hittade lite behövligt. gubben i kassan var så himla snäll och söt, ville bara ta med honom hem!
Mums
Fylleglass på vägen hem istället för fyllekäk. helt okej!

Världens bästa vecka med världens bästa kille. ler bara jag tänker på det! vi hann göra så mycket och vi hade det så skönt. jag hade utan tvekan kunnat stanna en vecka till!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0