året som gått

 
 
Jag befann mig i jörn. inte lika mycket som föregående år men några helger blev det. denna helg kommer jag igåg var riktigt bra. vädret och ljuset var helt fantastiskt. jag ville bara stoppa tiden
 
 
I början av sommaren bodde jag hos mormor i blåsmark. trots att jag var där för att jobba blev det några sköna dagar. jag tjänade riktigt bra med pengar och de kändes nästan lite väl lättförtjänta. men vem klagar?
 
 
Försökte ta vara på de få soliga sommardagarna så gott som möjligt och jag måste ha gjort det hyfsat bra ändå, för brun var jag innan den var över
 
 
Spenderade många sommarkvällar med mina favoriter vilket resulterade i många fina minnen. kommer speciellt ihåg pdol helgen som riktigt bra
 
 
Jag blev kär, i killen med de finaste skrattgroparna och den mysigaste famnen.
 
 
Jag och min fina mamma spenderade en vecka tillsammans på rhodos. finns inte så mycket att säga förutom att det var en underbar vecka. tack för den mormor ♥
 
 
Jag fyllde år i slutet av oktober och hade en perfekt födelsedag. bjöd hem tjejerna på brunch vilket blev uppskattat, sedan firades jag av släkten på eftermiddagen innan jag blev bjuden på middag av min fina.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0