när det är för sent för lunch och för tidigt för middag

 
 
Det händer mig rätt ofta när jag är ledig att jag glömmer att äta lunch och att jag blir hungrig någon timma före middag. detta även idag. så det här blev dagens vadjagnuskakalladet. har haft en riktigt bra helg. i lördags mös jag med tjejerna på alvas altan. igår fikade jag hos williams mormor, städade och möblerade mitt rum och åt pizza med william. idag har jag hunnit jobba (en timma:P), promenera till korpen och träna ben och promenera hem igen samt baka chokladbollar. ikväll tar jag det bara lugnt och laddar upp inför morgondagen. 30 barn i veckan till skillnad från förra veckans 10...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0