tankar och sånt

 

Varför kan man inte alltid bara tycka att man är störst, bäst och vackrast? tänk vad enkelt allting skulle vara. just nu är jag inne i en sämre period när det gäller självförtroendet. jag har börjat jämföra mig själv med andra, vilket jag nästan aldrig gjorde förut. jag granskar mig själv kritiskt hela tiden, både insidan och utsidan och hittar därför bara svagheter. är det alla ideal som säger hur man ska vara och se ut som satt sina spår? jag som sa att jag aldrig skulle låta mig påverkas av sån bullshit.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vackra du

2013-10-08 @ 00:29:10
Postat av: alva

Åh bästa fanny <3

2013-10-08 @ 20:17:08
Postat av: elin

fino<3

2013-10-13 @ 15:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0