chillsöndag





Igår spelade jag somsagt match, vi vann och jag gjorde min sämsta match ever typ. vid 5 begav vi oss till lisa för "lagfest". grymt kul var det! när dom flesta hade farit var vi några som satt kvar och pratade så jag tog mig inte hem förrän kring 1. idag har jag som alla andra söndagar inte fått mycket gjort. borde egentligen plugga och fara ut och springa. får se hur det blir med den saken. haha, vet att ni bryr er ;););)

justja, innan matchen igår hittade jag inte mina fotbollsskor så jag antog att jag glömde dom på lf efter träningen i fredags. då for vi dit och jag letade och ringde vaktmästarn å allt men inte hade han sett dom. sen när jag gick tillbaka till bilen kom jag på att jag hade stoppat ner dom i ytterfacket på väskan. asså jag ork it med mig själv...........

undra om det här är det längsta inlägget jag någonsin skrivit?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0