paradiset

 
 
Alltså usch vad jag är glad just nu!!! jag och william har nämligen bokat en utlandsresa idag. till grekland och ön samos. har suttit och tittat på bilder hela eftermiddagen och det verkar verkligen vara galet fint och mysigt, hotellet är också jättefint. åh, längtar ihjäl mig. annars så slutade jag tidigt idag också, till och med tidigare än igår. men imorn kommer barnen så då blir det lite mer att göra! förutom detta har jag också hunnit köra ett tungt ryggpass. från att ha tyckt att det varit tråkigt att köra rygg ett tag tycker jag nu att det är jätteroligt igen. känns förövrigt sjukt bra att ha kommit in i träningsrutinerna efter min lilla svacka! haha oj vad långt inlägg. blev lite exalterad :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0