livet är så underbart när man hittar rätt

 

Idag har jag traskat runt på stan med mamma och fikat med mormor. var mysigt trots att jag inte spenderade en krona. hittade så mycket fint, men nej. om det ska bli någon studentresa är det bara hålla hårt i slantarna. tjänade till och med pengar av att vara på stan, lämnade tillbaka ett par vantar :P. just nu sitter jag och lyssnar på ken rings "nu måste vi dra". skönaste låten! ikväll ska jag vara med william och agera chafför åt mor min. blir bra det!
 

Kommentarer
Postat av: margareta

Och du Fanny är själv en underbar person - inifrån och ut. Kram farmor

Svar: Kram på dig farmor!!
fannybeerglund.blogg.se

2013-11-24 @ 17:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0